Buvęs „GTA 6“ kūrėjas atskleidė, kodėl jis džiaugiasi naujuoju „Grand Theft Auto“ ir kaip žaidimo realizmas „priblokš žmones“. Benas Hinchliffe’as ilgą laiką dirbo „Rockstar Games“ kuriant „LA Noire“, „GTA V“, „Red Dead Redemption 2“ ir „GTA 6“.
Pasak kūrėjo, komanda daugiausia dėmesio skiria klaidų taisymui ir užtikrinimui, kad žaidimas veiktų idealiai. Kaip pavyzdį jis paminėjo, kad kai kurie žaidėjai eksperimentuoja ir bando misijas įveikti kitaip – į tai kūrėjai turi atsižvelgti.
„Aš buvau įsileidęs daug dalykų, turinio, istorijos ir viso to. Man bus įdomu pamatyti, kaip tai vystėsi ir kas išėjo galiausiai“, – teigė jis.
Paklaustas, ar žaidėjus „nustebins“ tai, ką pateiks „Rockstar“, Hinchliffe’as atsakė, kad žaidimas išsiskirs tikroviškumu:
„Užtenka pažvelgti, kaip kiekvienas ‚Rockstar‘ sukurtas žaidimas tam tikru būdu evoliucionavo. Kiekvienas elementas žengia į priekį, kad jaustųsi tikroviškesnis, o žmonių veiksmai ir elgesys tampa vis tikroviškesni, nes kiekvienas žaidimas pereina šį ciklą.“
Tai priblokš žmones. Jis bus parduotas tiesiog milžinišku kiekiu kopijų, kaip ir visada. Žmonės apie tai diskutuoja jau daugelį metų nuo tada, kai pasirodė „GTA 5“, ir aš džiaugiuosi, kad gerbėjai netrukus gaus jį į rankas ir galės žaisti vien todėl, kad „Rockstar“ vėl pakėlė kartelę, kaip visada.
Tikimasi, kad antrasis treileris galėtų būti paskelbtas prieš kitą „Take-Two“ finansinę ataskaitą lapkričio 8 d.