Po 36 metų pertraukos sugrįžęs „Dragon Quest 3 HD-2D Remake“ žadėjo nostalgijos kupiną kelionę į praeitį, atnaujintą modernia grafika ir patobulintu žaidimu. Tačiau dalis ilgamečių gerbėjų liko nusivylę, nes kūrėjai, regis, pamiršo vieną svarbią detalę – žaidėjų amžių.
Dragon Quest 3 HD-2D Remake
Nostalgija su rūgščiu prieskoniu
„Dragon Quest 3 HD-2D Remake“ – tai klasikinio 1988 metų RPG žaidimo atnaujinta versija, kurioje pixel art grafika suderinta su 3D elementais, sukuriant žavingą ir nostalgišką atmosferą. Žaidimas pasižymi patobulinta vartotojo sąsaja, naujomis animacijomis ir kitais patobulinimais, kurie turėtų pagerinti žaidimo patirtį.
Tačiau kai kurie ilgamečiai gerbėjai, nekantriai laukę šio perdirbinio, susidūrė su netikėta problema – per mažas tekstas. Daugeliui žaidėjų, kurie prieš 36 metus mėgavosi originaliu „Dragon Quest 3“, šiandien jau yra brandaus amžiaus ir susiduria su regėjimo problemomis. Smulkus tekstas ekrane jiems tampa tikru iššūkiu ir trukdo mėgautis žaidimu.
Nepatenkinti gerbėjai
Internete pasipylė nusiskundimai iš žaidėjų, kurie teigia, kad po kelių valandų žaidimo pradeda skaudėti akis, o kai kurie netgi priversti visiškai atsisakyti žaidimo. „Paprastas tekstas tapo grėsmingesniu priešu nei visi kiti žaidimo priešai“, – rašo vienas nusivylęs gerbėjas.
Kūrėjų klaida?
Žaidimų kūrėjai, kurdami perdirbinius, dažnai orientuojasi į naujos kartos žaidėjus, pamiršdami, kad originalių žaidimų gerbėjai taip pat nori prisiminti savo jaunystės žaidimus. „Dragon Quest 3 HD-2D Remake“ atveju, kūrėjai, regis, neatsižvelgė į tai, kad žaidėjų auditorija per pastaruosius 36 metus pasikeitė ir daugeliui jų reikalingas didesnis tekstas.
Ar yra sprendimas?
Kol kas nėra aišku, ar kūrėjai planuoja išleisti atnaujinimą, kuris išspręstų šią problemą. Tačiau žaidėjai raginami kreiptis į „Square Enix“ ir išreikšti savo nepasitenkinimą. Gali būti, kad pakankamas spaudimas iš žaidėjų bendruomenės paskatins kūrėjus imtis veiksmų ir pridėti teksto dydžio keitimo funkciją.