Paaiškėjo „Chery Tiggo 4“ bandymų ekstremaliame šaltyje rezultatai. Chery“ išbandė ‚Tiggo 4‘ Mohe, šiauriausiame Kinijos regione, kur temperatūra nukrenta žemiau -50 laipsnių Celsijaus. Inžinieriams buvo pavesta išbandyti vairavimo saugumą, užvedimą šaltu varikliu ir automobilio stabdžių sistemą.
Žiemos bandymuose dalyvavo „Tiggo 4“, kuriame įrengtas 1,5 litro benzininis turbininis variklis. Esant žemai lauko temperatūrai, kuri nukrito iki 37 laipsnių žemiau nulio, variklis užsivedė akimirksniu. Greitą ir stabilų vidaus degimo variklio veikimą palengvina vožtuvų laiko nustatymo technologija, užtikrinanti optimalų oro ir degalų maišymąsi bei efektyvų jų degimą, o tai reiškia 108 kW galią ir 210 Nm sukimo momentą.
Šildymo sistema per 20 minučių sušildo krosoverio saloną nuo -20 iki +20 laipsnių. Iš viso „Tiggo 4“ turi septynis šildymo modulius, įskaitant priekinio stiklo ir išorinių veidrodėlių šildymą, kuris pašalina ledą.
Extreme cold? No problem! ❄️
The TIGGO 4 proves its cold-start reliability with rapid heating performance, raising the cabin temperature from -20°C to 20°C in just 20 minutes. Stay warm and comfortable, no matter how harsh the winter gets! #Chery #TIGGO4 #WinterTesting… pic.twitter.com/oj13xDnCr5
— Chery International (@CheryAutoCo) January 18, 2025
Kalbant apie stabdžių sistemą, „Tiggo 4“ diskai ir trinkelės suteikia tiek jėgos, kad stabdymo kelias, važiuojant 100 km/val. greičiu, sutrumpėja iki 41,6 metro. Sistemos reakcijos laikas yra trumpesnis nei 0,05 sekundės.
Krosoveryje taip pat įrengtos pagalbinės sistemos, įskaitant avarinio stabdymo ir daugiaslydžio stabdymo sistemas. Pavyzdžiui, jei priešais važiuojantis automobilis staigiai stabdo arba kelyje pasirodo pėsčiasis, „Tiggo 4“ jutikliai sureaguoja per kelias milisekundes ir užkerta kelią galimam susidūrimui. Didžiausią sukibimą su kelio danga užtikrina pagalbinė stabdžių sistema BAS ir stabilumo programa ESP: pirmoji padidina stabdymo jėgą ant ledo, o antroji kontroliuoja stabdymą, kad būtų atkurta trauka.